~ bingolotto

Det känns som jag har kommit till den punkten i mitt liv då saker och ting börjar förändras. Både till det positiva och till det negativa. De senaste dagarna till det negativa. Men det är helt enkelt sånt man får stå ut med. Bara jag har mat, boende och ingen i min familj har cancer så är det inget att hänga upp sig på! :) Så, idag har jag haft en mysig hemmakväll med familjen. Först åt vi baguetter med diverse goda pålägg och drack champagne. Därefter fick jag ett ryck att spela bingolotto, så det blev också av. Får inte glömma det vardagliga dampet, som ni kan se nedanför! Såklart låg Molly brevid med sin julklapp som hon direkt bet isönder, typiskt! Det är så härligt att man har så underbara föräldrar. Ni är det bästa, habibi <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0