~ december

Det är helt otroligt vad tiden går snabbt. Nu har jag snart gått halva gymnasiet och om ungefär 1 månad är det ett helt nytt år. Jag tycker att jag är sjukt duktig som har hållt mitt nyårslöfte. Utan godis & chips - done! Klarar jag av att hålla det ännu ett år tro!? Förra året firade hela familjen nyår i Växjö, hotell & nyårssupé med show och allt. Det var väldigt uppskattat. Detta året ska hela familjen till Malmö, Wallmans salonger med återigen hotell, show och nyårssupé + disco. Kan det bli ett bättre nyårs firande än med familj och hela kittet? ^^

I helgen har vi lucior haft en del uppträdanden, helt slut. Men det är ingenting att jämföra med hur det kommer bli den 11, 12 och 13. Då kommer vi att lussa från morgon till kväll! Min älskade kusin Josephine kom och kollade på mig i helgen, tur att du stannade trots vädret. Du är hur underbar som helst, längtar tills jag blir äldre då vi kommer att ha mer tid för varandra. Hoppas på en riktigt kul jul med dig ;)

Just nu sitter jag och väntar på att andra avenyn avsnitten ska starta på hemsidan. Men eftersom halva sverige försöker sig på avsnitten så är det så segt. Jag trodde inte att man kunde bli så beroende av ett pogram, men om man snackar om andra avenyn så är jag helt såld!



Kommentarer
Postat av: Elin

haha, det är ganska bra faktiskt! men jag kör på julkalendern nu när det är jul ;) hihi

2007-12-03 @ 21:32:07
URL: http://stiffesdotter.blogg.se
Postat av: Josse

Jag vill med hitta på något kul på nyår =)Jag är glad att jag stannade och kollade på dig =) vet inte vad jag tänkte på när jag funderade på att åka hem. jag menar, lite regn..Det är du lätt värd:P Du är underbar gumman! Love*

2007-12-04 @ 14:06:34
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0