~ julavslutning

NU ÄR DET LOV - YEY! Det är det bästa, stressen minskar :) Men först var det julavslutning i skolan. 3 stycken föreställningar som gick så otroligt fort. Jag körde låten All I want for xmas is you. Det var en riktigt härlig känsla, jag vill bara upp på scen igen och igen! På kvällen var det feest - Frimus. Förfesten bar av i Degeberga med Jenny, Amanda och Malin. Därefter var det bara att shaka loss. Jag har aldrig dansat så mycket som då och härligt folk träffade man på.

Jaa, men annars är lovet i full gång. Ikväll blir de repning med bandet och därefter ska jag o pågarna myyysa ^^


image97



Kommentarer
Postat av: johanna

du var SÅ duktig! (:

2007-12-22 @ 01:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0