~ namnsdag

Ja, idag var det min namnsdag - grattis!? Egentligen förstår jag inte varför man har en sådan dag, eller iallafall varför man ska säga grattis. För att kanske påminna en om att man har ett namn och att man lever. Haha, inte vet jag :) Själv är jag ganska så slut, jobbade igår och idag på nolato. Svetsade, monterade fläktar och programmerade på datorn. Men det var helt okej, 4 härliga grabbs där och såklart en del cash! Efter jobbet igår var vi och hälsade på mitt söta lilla gudbarn och familjen. Käkade riktigt god mat, lekte lite med nicole och sedan hem för att orka jobba nästa dag. Efter jobbet idag fick jag mitt nya skrivbord, så jag har varit riktigt duktig. Städat hela rummet och möblerat om, blev riktigt mysigt ^^ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0