~ and kissed me 'til the mornin' light

Äntligen torsdag och en soft dag i skolan. Började dock klockan 8 men det är ESV som första lektion, ganska lugnt. Planerar öppet hus för fullt, festfixaren här ja ^^. Därefter en håla på 3 h tills nästa lektion skulle börja. SCMU, usch vad vi måste jobba hårt nu manus gruppen. Inom 3 veckor ska hela manuset va färdigt, men det kommer bli så bra och kul därefter! Hann inte vara med på hela scemun, skulle till Team Sportia för att bli fotad angående kstads lucia. Team Sportia sponsrar liksom mig. Det känns som om det var tusen år sedan jag har haft tid och ta en tupplur efter jag kommit hem från skolan, det hann jag idag! Sov 2 h, sedan blev jag väckt - "du kommer inte kunna sova sen ikväll och så kommer du bli så fruktansvärt sur". Sant eller inte? Men att jag inte orkar dra mig till f&s är illa, FY PÅ MIG! Aja, vill också tillägga att Regina Spektor - Samson är helt underbar.

You are my sweetest downfall
         I loved you first




Kommentarer
Postat av: johanna

ååh jag blev massa nöjd med denna designen! (:
hoppas du blev nöjd med :D

2007-11-08 @ 23:12:35
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0