~ I wish I knew where you could be..

Igår hade vi öppet hus på skolan, körde Blackest Eyes med ensemblen :) Har haft en rätt så stressad vecka men imorrn går jag i skolan från 1 - kvart över 3, underbart! Efter skolan idag stack jag hem till Oliver. Jag, Oliver och Hugo skulle trixa lite med låtarna till bandet. Har vi hittat ett passande namn nu - SQUASHCLUB!! Ja, men det kan nog bli ganska känt ;) Nej, men det gick iaf jättebra! Efter sjungandet skulle jag åter igen vidare och sjunga. Genrep för WSS, vi hade en del folk där idag så man blev ganska taggad! En bild på mig och Henrik från vår duett och en bild på oss från låten America nedanför (från kristianstadbladet). Tycker ni inte att ni borde köpa biljetter nu!? ;)
                                                     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0