~ WEST SIDE STORY föreställningar

Ja, då var det över.. Alla timmarna vi har egnat åt att öva låtarna med Göran och Johanna om och om igen. Kvällarna vi repade med Patrick och orkestern och dagarna Rolf hjälpte oss med att sätta koreografin. Den här helgen var det dags, 3 föreställningar som gick så otroligt snabbt. Gud, vad roligt det har varit. Det var verkligen mäktigt med en orkester + dansare :) Fruktansvärt tråkigt att det är över, men snart kommer förhoppningsvis nästa musikal och då ska vi kötta på nytt !! Majda, tack - du är underbar <3



Kommentarer
Postat av: Josse

Det är skönt att du känner igen det jag skriver. att du vet hur det är. Men samtidigt önskar jag att du inte har det så. För jag vill dig bara väl.
Guud vad jag önskar att vi hade bott närmare. Jag älskar dig..Alltid! Glad att jag har dig gumman

2007-11-19 @ 22:55:54
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0