~ WSS rep

Ja, det har verkligen varit en helg med WSS rep. I fredes började vi repa kl 6 - halv 9. Igår repade vi från 10 - 5 och idag repade jag både TARZAN 9 - halv 12 och WSS halv 12 - 3. Skulle egentligen repa till 5 - 6 men vi hann köra igenom det hela 2 gånger ganska snabbt. GUD, vad jag älskar musikaler. Man kommer in i en helt annan värld i musiken och en helt annan känsla. Musiken i WSS är så otroligt härlig! Det är 3 föreställningar nästa helg, ni köper biljetter på Domus om ni vill kolla :) I lördes efter repet drog jag hem till Dennis, fixade lite med SCMU manuset och checkade Stomp the yard, riktigt bra film! Och tack för en trevlig kväll vännen, du är underbar! Imorrn har jag endast 1 lektion, fast ska nyttja studietiden till att fortsätta skriva SCMU manuset. Grattis pappa, tack för att du är den du är! Ikväll blir det andra avenyn igen, tiden går då fort fast man längtar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0