~ frågetecken

Ja, var ska man börja.. Nu är det lov, YEY!  Var och klippte & färgade håret idag, därefter gick jag till randiga rutan för att prova en rosa klänning till uppträdandet imorrn. Ska sjunga i staden för att stödja rosa bandet. Brast ut i gråt innan. De senaste dagarna och veckorna har jag varit så stressad och det händer så mkt i den här perioden jag är i just nu.. Jag vet inte vart jag har alla, vad/hur/när ska jag göra det och det.. Ibland går det bara inte som man vill, så är det bara. Men jag försöker verkligen, och vad får jag tbx? - nada!




Kommentarer
Postat av: Josse

Blev håret fint gumman? Önska jag bodde närmare dig så att vi kunde umgås oftare.Finnas för dig. Jag älskar dig gumman..Alltid! Love*

2007-10-28 @ 18:35:40
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0