~ HBG

Söndag! Ställde alarmet på 9 för att åka till HBG vid 10 tiden. Jag, mor, Dorota och Sylvia skulle färdas dit. Vi besökte först väla där jag fyndade lite kläder och därefter till Blanka och Nicklas där det bjöds på mat. De har även 2 urgulliga barn Gabriell (1 månad) och Alexandra (1 ½) som jag och Sylvia lekte en hel del med. Vi gick även ut med Alexandra för att gunga och ha oss! Jag ÄLSKAR verkligen barn ^^,
Efter 1 vecka har jag äntligen fått se mitt efterlängtade favorit program - Andra Avenyn! Helt grymt bra är det och det bästa är att man får se alla 3 avsnitt idag ist för att vänta på ett avsnitt varje dag. Men nu måste jag vänta ännu 1 vecka, men som tur är går tiden fort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0