~ helgen

Lördag! Ingen sovmorgon här inte. Steg upp kl.9 för att åka in till stan för att ha sånglektion med Ingvar kl.10, äntligen har jag bestämt låt till singing catwalk. Det blir Mother´s finest Baby Love! Vid 12 skulle jag o Hanna göra vid oss till uppträdandet i staden. Vi satte på oss randiga rutans fina rosa klänningar och gick därefter ut för att börja sjunga och samla in pengar till rosa bandet. Först fick vi inte igång anläggningen men till slut gick det och vi sjöng in en mängd pengar. På kvällen kom en del gäster till oss, de var äldre men jag stannade hemma för att hjälpa till med maten och så. Det var en trevlig kväll, roligt att lyssna på vad äldre har och prata om nu för tiden ^^
image54                             

Söndag! Och jag sov ut :) Vid 4 kom Linda hem till mig för att vi skulle öva låten vi ska köra på singing catwalk tsm. Det blev kanon, kommer bli så bra. Ni som har sett musikalen RENT och hört låten Take me or leave me kan tänka er hur bra det kommer bli! Vid 5 skulle vi till capelli för att köra igenom låtarna vi ska uppträda med. Gud vad duktiga alla är, ni som inte köpt biljetter än GÖR DET! Efter capelli åkte jag hem till Amanda där vi bänkade oss framför tv.n för att kolla på Andra Avenyn!



Kommentarer
Postat av: Josse

Söta ni va i dom klänningarna gumman;) I miss you girl!

2007-10-30 @ 09:51:35
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0