~ novemberlovet

Japp, då har man 1 vecka novemberlov framför sig..


Måndag! Nu har ni säkert fått reda på vad fotningen handlade om. Juste, jag blev en av de 9 luciakandidaterna. Kristianstads lucia ska nu röstas fram av allt folk där ute. Vi publicerades i Kristianstadsbladet idag och det är bara att rösta på den ni vill! Biljetterna till musikalen TARZAN släpps även idag. Köp, ni kommer inte att ångra er - JULIUSBILJETTSERVICE! Idag var det genrep för Singing Catwalk, bara 2 dagar till sen börjar showen ^^. Efter genrepet checkade jag och tin en skräckfilm, som vanligt somnade vi och vaknade igen av de höga skotten!

http://www.lionsclubkristianstad.se/?sida=lucia - rösta här!


Tisdag! Nu sitter jag i Olofström hos mormor, skulle trixa lite med hennes dator. Gamlingar och datorer går då inte ihop. Var även i Lönsboda en sväng för att titta till morfars grav. Man vet verkligen inte vad man har förrän man förlorat det! Jaha, nu ska vi bege oss hem igen, luciaträningen väntar..

Onsdag! Hur kan man frivilligt vakna klockan 9 på ett lov? Jag kunde verkligen inte somna om, typiskt! En runda på stan med mor där jag fyndade lite till showen. 1 h innan jag skulle vara på capelli och styla håret så blev det hål i mitt linne, fick springa runt och leta efter något svart att ha under. Väldigt stressad hann jag iaf dit nästan i tid! Blev en rockig style till min låt. Det var minst folk idag så det kändes skönt för första gången man skulle ut och mingla. Blev lite orolig på hur man skulle mingla runt alla bord och så, men det gick så bra så!

Torsdag! Hinner varken träna f&s eller dansa nu ju.. Dessutom kan jag inte vara med på dansen denna terminen heller. Luciakröningen är den dagen uppvisningen är :/ Jag SKA vara med nästa termin, måste hinna! Och showen fortsätter, klockan 8 köttar vi på igen! Idag skulle det komma mkt folk :) Ska vara på capelli klockan 4 idag för att styla mitt hår något större. Ikväll kommer my family och inspelningen ska ske, så det blir och kötta som bara den. I LOVE IT!

Fredag! Slappade fram tills kl blev 4 då jag skulle till replokalen, hann bara vara där en halv h för jag skulle till capelli. Stylad och klar tills showen började.. Näst sista dagen idag, sjukt vad tiden går snabbt! Imorrn är det sista dagen :/ Efter showen stack jag hem till tin där vi tittade på inspelade idol. Marie, du ska vinna hela skiten!

Lördag! Stack till capelli tidigt idag för att hinna mingla runt den sista dagen! Gud vad snabbt tiden har gått. Den 4.e och sista dagen är nu kommen och över.. Vi har haft så sjukt kul tsm. Det här novemberlovet har inte bestått så mkt mer än sång, sång och åter sång. Det bästa novemberlovet jag varit med om! Egentligen skulle jag bara köra min solo-låt idag, men det blev 2 duetter också :) Anniela hoppade in som min lover till Take me or leave me och jag och Nadja köttade på Free your mind! Tack för 4 underbara dagar!




Söndag! Sista dagen på novemberlovet idag. Ett heldags rep med TARZAN. Det är så otroligt kul att jobba med så proffsiga människor. Emil och Åsa är också helt fantastiska! Fixade första scenen idag, kommer att svängas i lianer ovanför publiken :) Snart är det dags för andra avenyn och imorrn är jag ledig från skolan - SÅÅ JÄÄ!



Kommentarer
Postat av: Josse

Jag har redan skickat sms och röstat på dig ;)

2007-11-07 @ 10:10:59
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0