~ skolan..

... tar kål på mig. Inte för att vi har mycket läxor utan för att vi börjar tidigt och slutar sent!! Halva dagen är ju borta, hinner inte med något, inte ens med mig själv nästan! Men iofs är jag ganska knäpp som åker till skolan kl.8 när jag börjar 9. 1 h mer elr mindre, jo sömn i bara 5 min till hade inte skadat. Men tänkte att jag lika gärna kunde dra in hit, sätta mig ner vid en dator och bara slappna av! Hur har veckan än så länge varit då? - Jo, helt okej. En lång dag i måndes, en lång dag igår och ännu en lång dag idag. Repning i måndes, repning igår och gospelkören idag. Tur att jag älskar det jag håller på med, annars hade det varit illa! Det är 3 dagar kvar tills lovet börjar. Åh vad jag ska sova, sova halva dagen.. Nä, det får jag INTE göra! Det blir en hel del rep o sång då ockå. Glöm inte bort att köpa biljetter till singing catwalk som är på capelli den 31 oktober & 1-2-3 november ^^

Soooo looong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0