~ välkommen till livet..

Så, man ska börja blogga nu? - troligen!

Jag kan börja berätta om de senaste som hänt..

Stockholm! På onsdag morgon steg jag och min kusin upp klockan 5 för att köra mot sturup vid 6 tiden. Planet lyfte 10.20 och 1 h senare var vi framme. Vi sov hos min kusin i Stockholm och gud vilken fin lägenhet hon har! Vi hann med att shoppa loss, kuta från tunnelbana till tunnelbana, besöka filmstaden, äta en fin middag och åka till Globen och se Gwen Stefani. Showen var helt otrolig, hon sprang t.o.m ut i publiken och upp på läktarna och sjöng.


image13
Gymnaisemässan!
Flyget på torsdag morgon gick 08.45 från Stockholm och väl hemma fick man stressa till Yllan där gymnasiemässan pågick. Min ensemble körde ett par låtar ända till klockan halv 8 på kvällen. Var helt slut när jag kom hem, somnade som en stock!!

Fredag! Upp klockan 7 för att dra till plugget, fick rodda från gymnasiemässan också.. Vid 6 repade jag med bandet och därefter hem för att bara ta de luuugnt! Kommer bli en soft helg för min del, och det behöver jag ^^

Lördag! Gud vad skönt det var att sova ut, sov enda till halv 1 idag! Städade rundor och bara slappade tills klockan blev 6 då framiljen drog till Tony o Hayat. Där var även Feras, Samer, Christina och mitt Gudbarn Nicole :) Vi käkade oss proppmätta, väldigt mycket mat som vanligt! Vid 11 började pojkarna spela poker och vi tjejer satt och kollade tv en stund tills jag helt plötsligt somnade i soffan! När klockan blev halv 1 väckte mamma mig för att vi skulle åka hem..




Kommentarer
Postat av: Cous=)

Stockholm va UNDERBART.
Jag vill tillbaka igen..
Miss you*

2007-10-15 @ 00:10:03
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0