~ veckan

Måndag! En helt vanlig dag i plugget förutom månadens ES-konsert. Jag ställde upp och sjöng Aretha Franklins Natural Woman, allt en härlig låt! Snart ska jag dra och träna, en vecka sen sist.. Gaah, tiden går så snabbt och jag hinner ju inte med allt.
                                   

Tisdag! Fotografering i skolan idag japp och samma ställning som förra gången japp! Enligt fotografen har jag tydligen en kille som heter Frans!? Lång dag i skolan iaf, gick till 20 i 5 därefter hem till Amanda för att vi senare vid 6 skulle dra till TARZAN repningen. Vi gick som apor den största delen av repningen idag, gud vad ont i benen man får. Jag var hemma halv 10 och ännu en dag har runnit bort..

Onsdag! Inga lektioner i skolan idag, endast workshop med en kvinna vid namn Helena som sjöng folkmusik. Lite uppsjungning, konsert och så arbete med låtar om hur man ska framföra dom osv. Vid 6 var det dags för Gospelkören, går inte o bli annat än glad när man är där och sjunger ut för fulla halsar -"JESUS I LOVE YOU!". Därefter skulle jag tillbaka till skolan där det var repning med WSS.. Skönt att man får sova ut imorrn, jag har nämligen inga lektioner ^^,
Ibland undrar jag bara hur NI tänker, vad får ni ut av att göra så egentligen?

Torsdag! Sov till halv 1 idag, göttans! Därefter pluggade jag en stund till NK provet som är imorrn. Klockan 5 var det dags för ett besök hos sångpedagogen Ingvar och efter lektionen var det dags för ett Singing Catwalk snack på Capelli. I år kommer showen äga rum på Capelli, ett mingel Singing Catwalk. Kommer bli dökul och dömysigt, kom gärna och kolla. Biljetter finns på Capelli, 200 kr st! Efter pratstunden var det dags att dansa (kflickorna), tränar just nu på juldansen. Fick även 3 BingoLottos julkalendrar som måste säljas. Någon som är i behov av att köpa, hör av er!!

Fredag! Plugget var som en helt vanlig fredag förutom NK provet som kändes någorlunda bra! Klockan 5 var jag och fotograferades, angående vad kommer ni att få reda på om någon vecka ;) Vid 6 repade jag med guysen och därefter hem till tin för en myskväll. Blev en del tårar när vi kollade på A walk to remember, en så otroligt bra film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0