~ åhjo

En riktigt sooft dag. Startade dagen med eng NP som gick helt okej, grammatiken det faller på för min del :/ Därefter har jag inte haft någon mer lektion än min sånglektion som började klockan 1. Det är så härligt att bara sjunga till piano! Har fått förfrågan om att uppträda för kommunen som firar ** år! Klart man ställer upp :) Har sprungit mellan Majda, Jenny och Malin hela dagen, snack hit o dit. Gah, det är mycket som händer nu.. Hoppade även in i solariumet, vill få upp färgen nu när sommaren börjar närma sig :) Veckan är verkligen fullpackad med smått o gott för mig. Jag och mina planeringar, dycker ju upp något hela tiden! Hade tänkt dra hem och bara slappa idag, men nej ikväll är det dags att repa med musikalensensemblen 17-20. Lika bra att stanna kvar i skolan och fixa med arbeten tänkte jag, men kommer jag någon vart!? Gospelkonserten igår var otroligt pampig, det vet ni som va där. Tror att vi har en den 3 augusti, återkommer när det börjar närma sig. Hur ser veckan ut än så länge, Natalie?


tisdag: plugget o plugga

onsdag: plugget och valborg med anna :)

torsdag: 3 träffar - först emelie, sen malin och därefter jenny

fredag: fira hun-majda! Därefter jamfest

lördag: checka malin på catwalken o därefter grilla

söndag: repa med bandet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0