~ dansa dansa

Onödig ångest i torsdes kväll, visade sig att inga av mina redovisningar skull ske på fredagen. Slutade även klockan 1, sjukt soft. Men jag hade verkligen ingen lust att dra hem, skulle ändå in till stan för en föreställning med tarzan vid halv 6! Så det blev en härlig fika med Elina och Pette tills klockan blev 4. Därefter höll Malin mig sällskap tills jag skulle till teatern! Tiden går allt snabbt.. Gick nästan och la mig direkt när jag kom hem, va så slut. Jag sov till 12 på lördagen, aaah :) 2 föreställningar som gick snabbt nog tills några av oss flyttade upp till fikarummet för "förefest". T-baren väntade på oss.. Jag hade så sjukt kul, dansa och dansa tills jag blev helt andfådd. Gubbarna från tarzan hänkade också på ;) "Fan va ni är tråkiga som bara sitter där och dricker, kom och dansa istället", säger jag. Då tar Fredrik mig i sina armar, bär mig ner till dansgolvet och snurrar rundor - "KALLAR DU MIG TRÅKIG", skriker han :P Ni är föörjäävla bra :D När klockan började närma sig 3 gick vi ner mot stan, slaggade hos Harriet. Upp för att repa med bandet halv 12, en sleden chamli som skulle kötta kötta. Men det fixar alltid sig när jag väl börjar sjunga :) Därefter var de åter dags för en föreställning som gick gaaalant.. Tänk, 30 föreställningar har snart gått, 2 veckor kvar!! Nu är det en ny vecka på G, redan planerat in 3 dagar med fika.. Är det fika som gäller när man kommer till den här åldern? Jag börjar nu förstå vart alla mina pengar tar vägen iallafall :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0