~ fiiesta

Klarade mig igenom veckan galant :) 2 redovisningar igår, jag som verkligen avskyr det. Som tur va var inte många i klassen där så jag blev avslappnad. Förstår inte varför jag blir så nervös, när jag ställer mig på en scen och sjunger vill jag bara upp igen men när det gäller att prata då blir jag sjukt nervös :/ Något att jobba på kanske!? Ajaa, sprang en runda i stan med mamma efter skolan och inhandlade 2 linnen, läppstift (faktiskt) och ballerinaskor. Stressade mig i en halv h med att göra mig färdig till fest. Satte mig i bilen och när jag kommit fram i tid till stan kommer jag på något som jag glömt - drickan! Gaah, fick köra hem igen. Emma och Jossans 18-års fest i klubbstugan va sjukt roande. Bordsplacering med foton, snapsvisor, mat, musik, fooolk som man inte träffat på över 2 år. En del från min gamla klass va också där, minnen minnen :) Kom hem runt halv 3 och bums i säng!! Det är ju så tråkigt att jag inte har kort från festerna jag drar till, men anledningen till att jag inte tar med mig min kamera är att jag är duktigt slarvig och mina föräldrar hade då inte blivit så glada om jag blivit av med den. Sen är det så sjukt segt att få kort från människorna som tar -_- Idag har jag gjort halva mitt arbete, har 2 och ½ arbeten kvar att skriva. Får göra klart resten imorrn efter Gospelkonserten, hoppas ni inte har glömt den! Ikväll bär det av till knislinge på 20-års fest, kan nog bli trevligt o träffa lite nytt folk!(??) Första helgen utan tarzan, klart man saknar att hoppa upp och ner i ställningarna som en jäkla apa. Men det har också varit skönt att bara slappna av, dock har jag vädligt mycket planerat de kommande veckorna så det är inte risk för att jag skulle bli uttråkad :P Då är det väll bäst att jag börjar göra vid mig lite smått så att jag inte hamnar där jag brukar - stress!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0