~ greatest love of all

image302

Vad har hänt på sistonde då!? Joo, onsdagen var helt fullpackad.. Började dagen med en fika (förvånade!?) med Dennis, Malin och Annie. Därefter hade jag en kort lektion matte eftersom jag skulle vidare till konserthuset för soundcheck. Du är musiken i mig med Robin gick sjukt bra trots att han var sjuk den stackaren. Ett smakprov som lockar en del till musikalensemblens konsert hoppas jag. Ska påminna er om den fler gånger än idag, men iaf den 5 maj i lilla salen klockan 19.00, gratis inträde :) Efter ES-konserten gick jag, Majda, hennes syster, Hampus, Sebastian och Henrik för en till fika på Fenix! Mysmysmys, love it! Vid 6 var det äntligen dags för Gospelkör, var allt ett tag sedan. Köttade som vanligt och missa nu inte vår konsert som håller hus i konserthuset den 27 april klockan 16.00, biljetter köper ni på domus (100 kr). Aaah, en härlig onsdag det.

Igår va jag ledig från skolan, sköönt. Åkte till karlshamn för att gratta min sötnöt Josephine :) Alltid lika kul att träffa dig, så jäkla synd att vi bor så långt ifrån varandra.. Kanske tur? Eftersom vi annars hade träffats 24/7 och då hade det nog uppstått konflikter. Nää, det har ju redan hänt en gång i tiden, förflutet nu ;) Yes, och idag hade jag en lektion halv 10-11, därefter började inte min nästa lektion förrens klockan 2. Malin hängde med mig hem i breaket där vi käkade gott och bara latade oss.. En tarzan föreställning klockan 7 som gick superduper, filmade även det idag. Otroligt bra att vi gör det, kan man kolla tillbaka och minnas när man vill sen :) Imorrn är det två föreställningar, hoppas på en galen publik, då köttar man verkligen. Men innan föreställningarna ska jag, Anniela och Sofia unna oss smaskigt på House of bagels ^^.

Kollade in talang-klippen nyss.. Jag rös i hela kroppen och fällde även en tår. Vilken kicka som gör Whitney Houstons Greatest love of all såååå bra. Klicka här för att lyssna på Zara Larsson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0