~ panik!(?)

Det är torsdag och helgen börjar närma sig.. Scmun är som sagt avslutad och det betyder 1 mindre lektion på torsdagar som betyder att jag slutar klockan 10 :D MEN, har piano lektion klockan halv 1.. Bra, då kan jag nyttja den tiden emellan för mina studier!!? Idag var det en konsert på skolan. Åh herre, en sjukt söt kille med en sexig röst. Ögongodis för hela slanten, sen i efterhand kommer man ju på en raggningsreplik som hade passat in, men då är det såklart försent... Bra jobbat Natalie Chamli! Vid 5 hade jag sånglektion hos Ingvar. Nu när jag tänker efter är det helt galet hur ens röst kan förändras.. Ingvar har verkligen hjälpt mig på vägen, ett stort tack till dig! Det börjar krypa fram en våg med ångest i mig också.. IDIOTER som väntar till slutet av terminen att ge oss alla läxor, istället för att ge oss lite då och då! Jaa, jag blir ju bara mer och mer förvirrad.. Ta ett djupt andetag, blunda och tänk på något härligt - funkar det? Nu saknar jag scmu veckan, då hade jag ingenting mer att tänka på än sång, dans och teater!
Det som jag vill att resten av mitt liv ska innehålla..

Jag och Henrik från SCMUN:
image288



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0