~ rastlös

Jaa, som jag visste var lovet över snabbt nog. Varför skulle vi just börja idag, 1 april.. Jag blev faktiskt inte så lurad som jag hade förväntat mig så det var skönt. Jag är ju ganska lättlurad, men lurade jag någon!? - Njaa, det gör jag annars också så tror inte att någon märkte någon skillnad :P Men nice och träffa människorna igen, skönt att man kommit vissa så nära :) I söndes satt jag uppe till klockan 3 trots att jag var trött, sista dagen på lovet tänkte jag.. Usch, skulle upp klockan 9 nästa dag. Följde med mor in till stan för hon skulle klippa sig och därefter lite shopping. Vid 12 skulle mamma iväg med min bror till tandläkaren i tollarp och jag skulle träffa Jenny vid 1 i stan. Orkade jag gå runt i stan i 1 h!? Nää, för så rastlös är jag!! Så, jag åkte med dom till tollarp. Det visade sig att Malin skulle ta bussen från tollarp in till stan när jag kommit dit, då joinade jag henne. Jag och Jenny käkade och kollade rundor tills klockan blev 3 då jag skulle träffa nästa tös. Jag och Emelie satte oss faktiskt inte på Fenix, bestämde oss för ett lugnare ställe så det blev Trendie. Vi satt där tills klockan blev 6 och bara babblade om allt mellan himmel och jord. Helt sjukt vad lättad man blir efteråt ^^. Så, igår var det en packad dag :) Jag blir så lätt rastlös nu för tiden, borde ta tag i läxorna under den tiden.. Varför är det så svårt!?

I lördes bestämde vi för en liten buffe i vår loge, alla 9 tjejer skulle ta med sig något smaskigt som vi sedan skulle dela på .. Snacka om att man blev tung i magen efteråt och vi var så säkra på att det skulle finnas över till nästa dag. Inte alls, vi åt bannemajj upp allting! :O
Efter tarzan skulle jag vidare till kulltorp där det var fest. Feras skulle fylla 30 (18) ;) Hahaha, börjar få åldersnojja nu kanske!? Nä, men det var en trevlig stund där jag även krängde godsaker.. Synd bara att man inte kunde hänga med ut sen.. 6 månader left!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0