~ sex n the city

Veckan börjar närma sig sitt slut, jag säger då det.. Matteprov idag, behöver inte ens nämna hur det gick. Jag har då alltid hatat matte, jag förstår mig inte på det. Ett språk jag finner oanvändbart om det inte handlar om grunden som man lärde sig i lågstadiet! Ajaa, slutade en lektion tidigare och onsdagar = FIKA! :) Men, det var bara Hampus som var på idag och vädret drog ner hela stämningen så vi drog hem till mig istället.. Vid 6 var det dags för Gospelkören.. Aaaah, Gospelkonserten kommer bli så bra. Ni måste komma nu! :) Imorrn har jag endast 1 lektion + piano, därefter ska jag till badhuset för att simma! Jaa, nu ska jag ta tag i träningen och börja simma. Men, hur många längder ska man egentligen simma för ett bra resultat!? 10? 20? 40, det är 1 km? Orkar jag? Upp till bevis imorrn, jag ska köttta!!!

Kollade nyss på sex n the city som har börjat sända säsong 6 på onsdagar. Jag har fastnat, helt klart! 4 tjejer som försöker få olika killar på fall, men gud va mkt som kommer ivägen. Kärleksfilmer gör mig kräsen, ska jag börja titta på det här så kanske jag inte ens vågar dejta!? :O Skrattade mig igenom 2 avsnitt, ska låna hela boxen och tälta framför tv.n :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0