~ shoppaholic

En tisdag i skolan avklarad, packat med lektioner från klockan 8-4. Efter skolan gick jag direkt till favvostället - FENIX! "Det vanliga" säger jag och han vet precis vad jag menar, en vanilj latte! Tiden rusar verkligen iväg när man väl sitter där och snackar tills man blir hes. Jag och Anniela bara babblade på en massa, sjukt vad mycket som händer i ens liv som man kan dela med sig av. Kopplingar, jämförelser, en början och ett slut.. Gick en runda på stan efteråt, blir galen av alla fina saker jag vill ha.. Shoppade ju i stockholm för inte så längesedan, men nu vill jag ha nytt igen!! Skor, linnen, klänningar samt smått och gott. Jag måste skaffa mig ett jobb, satan att jag inte blir 18 år tidigare, hade varit lättare då. Nu är det bara att ta mig orket för att gå runt och fråga lite.. Jag har blivit kär i de här "höga tajta kjolarna" nu, men istället för att slänga pengar på att köpa det så klipper jag av gamla tajta klänningar och tunikor - perfect! När jag kommer att göra det, återstår och så får vi hoppas på ett nice resultat :) Imorrn är det dags för månadens ES-konsert, jag och Robin kommer köra ett smakprov från musikalensemblens konsert. Du är musiken i mig, sjukt härlig att sjunga! Ett tag sen jag stod på en scen och sjöng för folket, eller iofs det var ju på påskolvet! Det känns som en evighet, borde få sjunga åtminstonde varannan dag tycker jag. Förmedla känslor och erfarenhet till max :)

Nu blev jag väldigt sugen på att ställa mig på en scen och kötta loss,
slänger därför in några bilder från diverse uppträdande.. 


Gymnasiemässan, USA, Ta Chansen, Capelli

Singing Catwalk:




Kommentarer
Postat av: AnNA

Min snygga fruga! :D fika snarast för jag är hungrig, fenix nästa !! saknar digdigdig

2008-04-10 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0