~ tarzan är slut

Sista två föreställningarna var igår! Toppen, vi gav verkligen järnet på den sista föreställningen. Väldigt sorgligt att vi bara skiljs åt nu, när vi delat med oss av så mycket. 30 föreställningar, jo man behöver en liten paus från teatern. Drar ju igång igen i augusti ^^. På kvällen var det avslutningsfest i studion. Ett stort långbord med galet mycket mat.. Emil och Zara hade även skrivit ett gott ord om alla medverkande och utsett tarzans **. Vad blev jag? - tarzans busigaste! Både busig inne på scen och utanför scen, stämmer nog duktig bra :) Jag sa farväl till alla och kom hem vid 3!! Idag gick jag upp och repade med bandet klockan 12, efter repningen gick vi till konsum och handlade lite mat och satte och därefter ner på en bänk i solen och njöt. VILKET VÄDER, vädret som håller mig på topp nu!! Efter en stund drog jag och Malin hem till mig, satte oss på altanen, i solen och bara pratade en massa.. Jag hatar mig själv just nu för jag bara skjuter och skjuter upp alla läxor.. Jag kommer få panik ngn gång under veckan, varnar er!! Imorrn ska jag gotta mig nagelförlängning iaf, nagelbitare som jag är + tarzan som varit igång är mina naglar inte o leka med just nu. Ska vi ändra på!

image344




Kommentarer
Postat av: Therese

ska emil sätta upp ännu en musikal nästa vår? ;)

2008-04-27 @ 18:49:01
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0