~ black betty

Jaa, herre! Här flyr dagarna allt undan.. Är inne på sista veckan av jobbet och sista veckan av sommarlovet, sjukt galet! Men inget att lida över, den här sommaren kickar lätt ner alla somrar jag har varit med om :) I fredes var det mys för fulla rullar, jag och Anniela hade huset hemma hos henne för oss själva. Blev wook och en jädra massa choklad med filmer! På lördagen drog jag mig till Huaröd för att fira Osse, träffade på några klasskamrater och annat härligt folk. Impuls med drickandet men det går också för sig! Söndagen var man aningen sliten, ett telefon samtal på 2 ½ h gjorde det lite bättre, men efteråt var man lika seg igen. Vid 6 kom Anniela och hämtade upp mig och vi drog vidare till egna hem för att tillbringa resten av kvällen med Emilia i hennes brors lägenhet. Pizza, fruktsallad och filmer (som jag somnade till) och blev väckt svid 2 för att vi skulle gå till statoil. Sjuka människor! Men det var en sköön tur där vi alla fick i oss lite choklad på köpet. När vi kom hem igen slumrade jag lika snabbt ihop.. Måndag och jobb, kvällen spenderades med Anna. Härlig nattvandring med enormt mycket att prata om, därför det är skönt att inte ha träffats på ett tag! Tisdag och återigen jobb, varav ett roligt samtal med dennis efter ett mess - "jag har tråkigt, ska vi snacka skit", du är förjävla söt du! Och när man kom hem ville man sätta på en hel film för en gångs skull. Klarade jag det? Svar: NEJ! Omöjligt att kolla igenom en hel film för mig på kvällarna! Det var även 4 år sedan min morfar dog igår. FYRA ÅR! Kan inte tänka mig att det redan har gått så lång tid "/. Det närmar sig nu fredag, planerna som vi tjejer pratade om på jobbet blir till verklighet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0