~ dolores!

Woaah, vad tiden går! Den här veckan har verkligen varit helt hysterisk. Lönen kom som följdes av massvis med shopping. Eftersom vi fick reda på att trummisen i ensemblen skulle resa iväg till helgen och inte komma hem förrän spelningsdagen fick vi stressrepa in alla 15 låtarna nu i veckan. Så, från tis-fre var det bara att bege sig till b104 efter skolan och kötta in alla låtarna, resultarade väldigt bra tycker jag! Onsdagskvällen var det dansa hela natten lång, 18 års fest på G! Sen får jag inte glömma att nämna musikalen, premiären börjar närma sig och det är fullt upp.. Fick träffa de större rollerna i måndes och de var lika härliga som resterande, en mysig ost&vin-kväll gjorde det susen på torsdagskvällen. Som förra helgen var den här helgen lika slapp, efter ensemble repet i fredes var det raka vägen till videomix för att hyra PS. I Love You och därefter hem för att mysa ner sig i soffan. Filmen var otroligt bra, härlig handling! Lördagen makade jag mig till Valje för att hälsa på älsklings Majda, klockrent att båda var supersega så det blev mys&film! Idag har jag varit på teatern halva dagen, under lunchen gick jag och några töser till house of bagels för en chicken fenix, man tröttnar då aldrig. Har även fått min roll till musikalen - Dolores! Nu gäller det att sätta sig in i karaktären ordentligt, härligt att Dolores är så lik mig, enklare att agera då. Veckan som kommer lär inte bli lika tuff som förra, blir en del rep + insparken för ettorna då vi ska göra en hejdundrans show för dom i skogen. YEY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0