~ en månad kvar..


.. tills jag fyller myndig :) Härligt att fylla år på hösten så man har något att längta till nu när sommaren tar sitt slut. Fredag, fredag. Som jag själv hade tänkt mig gick kvällen tråkigt snabbt. Lika fort som vi föll upp alla borden fick vi fälla tillbaks dom nästa dag. Och kan man tänka sig, sommaren är över.. Mitt sista sommarlov är borta! Men det är absolut inget att gnälla över för jag har haft det bästa sommarlovet hitentills, äventyr och bus! Lönen kommer om 1 vecka så då är jag på tipptopp! Oliver ringde även och berättade att vi har fått vår egna lokal till bandet, sweet! Allt börjar sätta sig på plats igen. Skolan börjar imorrn och jag kommer ha ett helvete till termin. Musikalen 4 ggr i veckan, gospelkören 1 gång i veckan samt jobba ihop lite cash och läxor måste göras. Mitt liv är stämplat för action och det är jag väldigt glad över. En rolig sak som hände igår som jag måste dela med mig av; Oliver kom hit för att vi skulle placera oss framför "I hetaste laget"-filmen (musikalen vi ska vara med i). Vad händer när man väl ska sätta på dvd.n, då är det tydligen ett strippfilm ist för musiklafilm. Herregud! Aja, det blev "Live" istället som jag verkligen rekomenderar, duktigt bra. Ikväll ska jag placera mig i teatern, har verkligen saknat det. Ska bli otroligt kul att jobba med nya människor kommer dock sakna de gamla gänget. Tacka Emil och Zara för att jag fick medverka i Tarzan och Aida, har gett mig otroligt mycket erfarenhet :) Meeen, innan teatern blir det en chicken fenix med Anniela!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0