~ mjau


Lördagen var fullpackad.. En sväng till HBG för libanesisk frukost som sagt, därefter skulle vi över till Danmark. Herregud, pappa skulle envisas med att veta vägen dit så vi körde efter honom i säkert en halv h. Efter den halv h bestämde mamma sig för att köra en annan väg och då kom man äntligen på rätt parkering.. Det blev en snabbis i Danmark, 1 tröja och korv senare var vi påväg hemåt igen. Hemma väntades fest, slängde ner alla kläder i väskan och begav mig till Anniela, vid 8 anlände vi till Patricia och festen tog sin start.. Ett gott ord för kvällen - väldigt lyckad :) På söndagen var man snäppet död, då var det härligt att komma hem till Dennis och bara slappa runt och det blev bara härligare när Majda kom hem till mig senare på kvällen! Idag började en ny vecka på jobbet, sista veckan egentligen men jag är väldigt på att jobba åter en vecka för pengar kan man aldrig få gott om! Vi får se hur det blir med det.. Jag, Anniela och Emilia har iaf jobbat igenom hela kvällen med en fin planering som jag hoppas blir av i nästa helg. Ska även gratta Anniela som klarade körkortet idag!! summer, stay forever v





Kommentarer
Postat av: josse

Och jag saknar dig!!! Nu har jag bloggat :D

2008-08-05 @ 17:36:55
URL: http://missnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0