~ breakthru

Perioden för fikor är inne för damen. Igår, innan min lektion tog jag en fika med Sandra Lundin från hetaste laget. Väldigt trevligt må jag säga. Idag, innan min lektion tog jag en fika med Mia som jag inte träffat på evigheter. Låt det inte bli så fler gånger, tack! Att jullovet närmar sig är alltför bra, jag behöver det! Komma ifrån den biten av mitt liv (allt runt omkring skolan) ett par dagar.. Jag trodde jag hade hittat mig själv för ett par dagar sedan, det är helt knepigt nu. Jätteknepigt! Hur hittar man sig själv egentligen? Är det den punkten då man är nöjd med sig själv, beter sig så som man vill. Gillar inte det här med alla roller man har, läskigt när man tänker efter. Hittar bara fler och fler för varje dag. När är man då sig själv? Ångest. Innebörden av det ordet är pest. Känslan är ännu mer pest. Den känslan borde försvinna. Sen, så är jag luspank också! Jättekul när det börjar närma sig jul. Det är tur att jag inte slänger en massa pengar på julklappar iallfall, för smart för det!? Men jag behöver pengar till annat, mycket annat. När jag väl får jobb. Ja, då kan jag inte ta emot det pga massa annat jag måste prioritera.


Gud vad jag klagar!!!



Kommentarer
Postat av: Joel

Åh det var länge sen saknar musikalerna<3 Kolla nils på bilden så liten han var där:)

2008-12-16 @ 15:09:31
URL: http://www.metrobloggen.se/joel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0