~ release me


Varför går helgerna så fort? Fredagen började hemma hos Osse med panpizza, städande, härliga samtalsämne och damp innan vi drog oss vidare ut på stan. Vi skildes åt på vägen då de gick vidare mot taste och jag mot barbacka. Dags för åter en spelning med bandet. Superhärligt, bästa spelningen hitentills, leder till att vi förmodligen kommer att få spela på äntligen onsdag! :) Därefter följde ett gäng med mig till taste där jag skulle träffa de andra igen. Kvällen fortsatte med öl, en massa prat och slutligen hemma hos Osse en stund innan man begav sig hem. Igår slappade jag fram tills klockan 4 då jag placerade mig på Fenix med Hanna, Anna och Lotta! Efter en mysig stund gick jag vidare mot söder till Oliver, hungriga som vi var började vi direkt med maten. Resulterade väldigt gott! Några timmar senare satt jag, Oliver och Kalle i biosalongen för att äntligen se Twilight. Var filmen som jag förväntade mig? Åfan! Nu finns det bevis på att snygga killar existerar! Duktigt bra story. Efter filmen tog sitt slut vandrade jag hem till Osse för att ge honom lite sällskap. Fabbe joinade också och de sjuka samtalsämnen började.. Jag fick en lärorik "föreläsning" på köpet?

Jag måste tacka Patricia för hon tipsade Kaj om en sångerska till ett dop. Nu ärver jag mer än bara 15 kronor på mitt konto! 5 dagar kvar till jullov och jag lääängtar!



Kommentarer
Postat av: Josse

Jädrans vad du har att göra hela tiden..Du måste vila med hjärtat. Jag saknar dig..Så fruktansvärt mycket. Älskar!!

2008-12-15 @ 06:29:05
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0