~ får man bjuda på en burgare


Juldagen planerades det fest. Förfesten ägde rum på österäng hos Hans med bland annat: Anniela, Patricia, Nisse och Elvis. Nisses julklappar kom även till användning, kylarspray och en alkometer. Resterande av kvällen var hessle stället. Dömycket folk ute! Träffade på Anna när kvällen tog sitt slut då hon av en impuls hängde med mig hem - Godnatt klockan 7. En aning död morgonen därefter när jag skulle stiga upp tidigt för staden med Anniela. Gah, klarar inte av när det är så mycket folk i stan. Har verkligen inget tålamod för att tränga mig fram och stå i kön. Det började med en god frukost på House of bagels och slutade med en kaffe på Fenix! Hem och ladda för förfest, roligt folk dök upp och vi drog oss åter mot hessle. Snål som man är, 100 kronor för ungefär 2 h då det inte var så mycket folk ute heller. Ånej! Jag och Anniela vaknade upp vid 1, Sofia kom då raskt hit och vid 2 började vi med en god frukost tillsammans. Ett småkrypsliv och en fika på House of Bagels senare var jag och Sofia på class och dansade järnet. Joo, med ett försök att få en spanjor att lära sig svenska ord slutade kvällen fint. Nu ligger jag äntligen hemma med planer för en jäkligt lugn dag!  Imorrn ska familjen till HBG för libanesiskt och lite shopping för min del såklart :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0