~ första december

Jäklar! Nu är vi inne i december månad. 2 dagar till gospelkonserten, 4 dagar till 33, ungefär 8 dagar till terminsuppspelen, 11 dagar till bandets spelning samt lussevakan då det är 12 dagar till luciadagen, 17 dagar till julavslutningen och slutligen 23 dagar till julafton. Plusar man på ett antal dagar till så är vi snart inne i 2009. Ett nytt år, galet! Min helg har varit superskön. I lördes hann jag kolla på hela 4 filmer, rörde mig inte ur huset, rörde mig inte ens ur mina kläder jag tog på mig när jag steg upp. Det var ett tag sedan jag kunde slappna av så mycket. Igår blev det också slappedag! Jag och pappa åkte till China Wall för gott därefter shussade han mig till Tollarp där jag befann mig resterande av kvällen. Om måndagar brukar jag börja klockan 1, men idag är det sånglektion med Ingvar först vid 11. Kötta loss lite innan musikalförberedande kursen, inte för att det behövs.. Längtar tills vi får våra roller, börjar agera, sjunga och dansa för att bilda en show.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0