~ kesella vanilj

Oj, vad tiden går fort. I tisdes fick jag äntligen komma hem till Emelie och se hennes nya lägenhet. Urmysigt! Väldigt mycket deep talk och frågesport. Imorgon är det redan julavslutning, dock kommer det gå lika fort tills terminen börjar igen. Igår va vi på teatern och repade inför morgondagen. Är så glad att jag tog tag i låten, är verkligen nöjd, alla är så duktiga!! När jag kom hem skulle jag börja baka, då får jag ett mess av Sofia - "sugen på att dra ut ikväll". Ohja! Det blev snabba ryck, de firade hennes mammas födelsedag hemma hos dom så jag joinade. När vi kände oss fit for fight bar det av till Class. Senare mot kvällen började det droppa in fler och fler som tur var. Väldigt lyckad kväll :) När vi vaknade upp idag bestämde vi oss för att käka vår frukost i matan - julbuffé. Nää, det var inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Tur att mina enda två lektioner idag va inställda när jag kom dit. Så, nu sitter jag här hemma med kesella vanilj och frukt - ett måste att prova!! Ska till teatern för ett genrep halv 4, 17 jäkla nummer i år. Om ni är sugna så är det bara att droppa in på teatern imorrn klockan 9.30 eller 11.00!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0