~ let me entertain you

En ångestattack flög på mig efter det andra uppträdandet av julshowen. Man övar så hårt till något och så tar det 2 sek då det är över. Vi gjorde alla en dunderjulavslutning iallafall. Synd om de andra skolorna som bara får sitta i kyrkan/aulan och lyssna på löst babbel, kanske något litet musikalist vid sidan om. Efter avslutningen gick jag och Majda till Fenix för en lång fika. Övertalade henne att hänga med ut - wow, hon nappade! Flickorna började droppa in vid 8 då förfesten började med roliga spel: jag-måste-ha-***! Hässle fick allt en underhållande stund med oss. Pendlade mellan grand och kaos. Blod och mord däremellan samt fick vi upp en kille på dansgolvet som ledde till att jag fick mig en shot! Nattbussen hem, superfin kväll :) Igår fick Majda hjälpa mig med julgranen i huset innan vi tog bussen hem till henne för en myskväll. Klart det ska bli lite action på bussen också. Jäkla busschafför, gå och dö! Massa gott och filmer, vi sov till klockan 1 idag! Nu sitter jag här och ska snart bege mig till min Gudmor som bjuder oss på middag. Sen ska jag sätta sprätt på mitt hår, det var allt ett tag sedan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0