~ poker face


Jag är helt slut. Vilken underbar helg! I fredes var det dags för mig att dyka upp på mitt första 3:3 med temat black'n'white. Efter skolan kom Hugo och Kalle till rockrummet där vi spelade in lite innan jag stressade mig till huset för att plocka undan. Förefest med ett antal person, riktigt lyckat! STOPP! Studentpass råkade ngn nämna när vi stod vid bussen och det var bara för mig att springa tillbaka och hämta det. Tuur! Kasos var stället, det roliga fortsatte och kvällen avlutades helt knas!! Upp och hoppa för att städa upp från gårdagen. Ensamt att vakna upp helt själv i ett stort hus som mitt, dock rullade tiden på ganska bra och vid halv 4 mös jag och Oliver på Zekes. En timme senare satt vi på tåget mot Malmööe! Tonteaterns jubileumsfest då vi fick se en liten musikalshow, nice att träffa på några från ensemblen igen. När klockan började närma sig sent stod man där med två val - åka hem/stanna. Det blev till att stanna och följa med ut till en klubb med resten av gänget. Klubben där det fanns ett techno, pop och piano rum samt kunde man gott skratta åt dragqueens, gay-people och strippor!  Nattamat, efterfest, slocknade vid 6 och skulle upp igen vid 7. Vem var den piggaste av alla på morgonen tro? ;) När jag kom hem var det dock en annan känsla, har bara legat och segat hela dagen!! Får allt tagga till mig, ska iväg senare för att kolla när mamma sjunger med kören i österängkyrkan :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Fin blogg :)

2008-12-08 @ 15:50:47
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0