~ snöa på


Som jag hade förväntat mig började dagen piss.. En runda på stan där jag stötte på Elina ledde till en snabb fika innan religionlektionen. Efter religionen följde jag med några från studentkomiten för att hjälpa Måns att hitta sin jäkla pingvindräkt till 3:3. Tyvärr, ingen pingvindräkt funnen. När klockan började närma sig 3 gick jag för att möta Erika, vi satte oss ner på Fenix med te och lussebullar. Inhoppandes kommer Måns och Jeppe, joinade vårt bord då det precis började snöa. Julmusik, te, lussebulle, snöö, värme, knäppa samtalsämnen = underbart. Klockan 6 var jag på plats i kyrkan för ett snabbt genomdrag. Halv 8 började vi kötta loss, förvånad över hur mycket folk det kom. Känslan av att stå där och skrika ut alla känslor, gaah! Avslutades med att hela familjen körde på lite fet mat!! Imorgon har jag en skön sovmorgon till 12, sen blir det en fika med Anna. På fredag är det fest och jag är taggad!?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0