~ apaa

Fyy, vad helgerna går snabbt nu för tiden.. Förmodligen för jag har så mycket planerat. Efter plugget i fredes stack jag till replokalen för att repa med bandet, om 1 vecka gäller det på Musik Direkt. Vi repade och knasade oss i 1 h, därefter skulle jag vidare till tarzan repet. När jag kom hem vid 9 ville boysen att jag skulle komma hem till Simon för att umgås lite. Vi spelade Guitar hero, jag erkänner att jag suger på det. Nästa gång ska det bli Singstar, så ska vi se vem som äger vem ;) Idag bar det upp tidigt för att fortsätta tarzan repet, klockan 10 var de samling. Vi repade tills klockan blev 3, även bandet var där idag. Därefter bar det av till Yllan för att soundchecka till Idrottsgalan. Fick på oss kläderna och sminket idag, HERRE vilken känsla man fick in. Nu är jag apa till 1000! Efter en lång väntan var det vår tur vid 10 tiden att apa in oss på scen för att köra ett nummer. Gick väldigt snabbt men gud så fett kul det var, efter nummret hoppade alla ner och började apa sig mot publiken. Det var verkligen vad tarzan gänget behövde efter den känsliga stunden. Tidigare idag brast det för en del, det var på tiden att få ut allt det negativa man hade hållt inom sig under tarzan repen. Det är verkligen så jäkla mycket alla har att tänka på vid sidan av tarzan, så det blir lätt hänt att stunden kommer när man är ett så tight gäng som vi. Men som jag känner nu vill jag verkligen sattsa mycket av min tid på tarzan, eftersom jag vet hur tomt det kommer bli när tarzan är över. Om 2 veckor är det premiär och sen rullar det på med 30 föreställningar. Så, om jag ska hinna med allt får jag tyvärr dumpa Kristianstadflickorna denna terminen också! Det får bli så, har så mycket annat att göra. Imorrn blir det iallafall en skön sovmorgon för tarzan repet kör igång klockan 1, skönt att vi har fått våra kläder nu. Kläder, smink + bandet är på G, nu gäller det bara att få mer av rekvisitan på plats. Jag har nämt tarzan en del gånger och tjatat på er att beställa biljetter. Fast jag tror inte att ni riktigt har fått en bild av hur bra det kommer bli, men nu blir det ändring på det.
Här kommer en drös med bilder från ikväll...


 



Kommentarer
Postat av: josse

Fan gumman...jag saknar dig såå in i..Kom hit nu:P

2008-02-03 @ 20:21:38
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se
Postat av: josse

Fan gumman...jag saknar dig såå in i..Kom hit nu:P

2008-02-03 @ 20:21:43
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se
Postat av: Josse

Ja gärna :) När är spelningen da? Mormor skulle med dit va ?

2008-02-04 @ 12:28:52
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0