~ do they think that walls can hide you?

Igår blev det en hel del guitar hero, sjukt roligt nu när jag har börjat lära mig :p Min brors kompis tog med sig guitar hero hit så nu har jag nästan suttit i 2 h och spelat, galet! Idag var planeringen upplagd såhär,- Fika med Majda och Petre, umgåsa med Jenny, ut och käka med familjen och därefter bio med mammsi! Blev en mysig träff med Jenny, masserade varandra med olja och mys musik. Gaad, bara drömma sig bort... Bion ikväll var då rolig. Tyckte det va dags att nyttja mina två biljetter som jag fick från gymnasiemässan, så det blev filmen Sweeney Todd. Vet ni vem jag fick damp på!? - Juste, Johnny Depp! Så otroligt mysig röst människan har och hans ögon, nog de porrigaste jag skådat!!! Filmen var helt sjuk, jäkla mycket kött och det var då jag skrattade som mest. Gav också städarna att göra, mamma råkade hälla ut en stor del av popcornen (nog där min klantighet kommer ifrån). Imorrn är det äntligen dags för tarzan föreställningar. Då ska det köttas och min röst kommer att döö!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0