~ en FET dag

Fettisdagen = semloor! Direkt efter plugget stack jag och Majda för att få våra efterlängtade semlor och lattar. Henrik hänkade på, fast han tog pralin istället för semla - fyy dig! Vi hade en väldigt mysig stund på Fenix :) Nu ikväll har jag kollat på Halloween, den från 2007. Fick tjata på min bror att se den med mig och sitta brevid mig, annars vågar jag inte kolla. Inte själv där nere i hemmabiot iallfall! Jag älskar verkligen Halloween filmerna, nu pratar jag om de 8 som gjorts innan. Fast jag har dock bara sett de 2 nyaste av dom, känns som de har hängt med mig halva livet. Får ta och tjata på Hampus så jag kan få se de andra, fast de har jag för mig är väldigt gammeldags gjorda. Visst var den nygjorda bra men den var väldigt föutsägbar, så jag tycker faktiskt inte om att de har gjort en ny version. Har också hört att de ska göra en följande film. De är dumma, väldigt mycket dumma! Förstör inte filmerna, räcker väll redan med de orginala 8!?

image206




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0