~ gotta get my body moving shake the stress away

Dagarna bara springer iväg... I måndes och tisdes tränade jag tarzan från 18-23, var en del o sätta innan vi verkligen ger oss ut bland publiken. Imorrn kör vi igång med en föreställning för C4 teater och på fredag blir det för familj o nära. På lördag blir det äkta - Den stora premiären! :D Idag var det dags för en ES-konsert, körde Umbrella med Håkan och Goodbye Elenore med min ensemble. Det är så härligt att stå på scen, känns verkligen som mitt andra hem! :) Efter plugget tog jag, Majda och Hampus en tripp till Trendie därefter köttades det på Gospelkören. Blir förmodligen en power-konsert den 27 April i konserthuset och den får ni inte missa!! Måste också säga att jag är helt galet beroende av Rihanna - Please don't stop the music.

En blick från ES-konserten följer,-




Kommentarer
Postat av: Elin

du var grym chamli =) har du kort från es-konserten kan du väl skicka lite :)? hihi

2008-02-14 @ 11:48:20
URL: http://stiffesdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0