~ karlshamn

Äntligen hade jag tid att åka till dig min kära kusin :) Josse kom och hämtade mig i tisdes och det första knasiga som hände var att bensinmätaren låg på noll och det upptäckte inte vi förren vi var långt borta från en bensinmack. Men vi fick inget bensinstopp och det var jäkla tur det! Vi körde vidare mot Karlshamn och när vi kom fram gick vi direkt för att ta en liten fika. När jag sedan får besöka lägenheten och kommer in till köket får jag syn på en flicka som jag känner igen, det är ju jag. Gulligt att du har hängt upp mig på ditt kylskåp :) Därefter var det tillbaka ut, tillbaka hem, tillbaka ut, tillbaka hem.. Kändes som resten av den dagen såg ut så! På kvällen myste vi iaf med varm oboy och en härlig fruktsallad. Igår tog vi en tripp till Karlskrona, fyfan för dom säger jag bara, vilka idioter! Aja, när vi kom hem vid 5 somnade vi illa kvickt framför tv.n och vaknade upp igen runt 8. Det kallar jag SPORTLOV !! Jo, det blir ju så när man är sjuk. Förkylningen har jädra dyckt upp igen, hatar verkligen mitt immunförsvar. Idag hann vi ånga ansiktet, sola, laga lite mat och träna (ja, jag är fortfarande med i vadet, Dennis :p) innan jag skulle hemmåt. Som jag hade förväntat mig så gick dagarna förjävla snabbt, men underbart hade jag det. Skönt att komma hemmifrån lite, dra runt i en lägenhet utan att föräldrarnas röster kommer upp bakom örat ;) Tack min söta Josephine och Ikväll blir det mys med pågarna ^^




Kommentarer
Postat av: Josse

Naw...jag hade det underbart när du va hos mig. du måste komma oftare. du är alltid välkommen gumman =) du & jag..Alltid =) Älskar *

2008-02-21 @ 22:49:12
URL: http://Josephinenilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0