~nattvandring

Helgen gick som en raket, men jag börjar bli van.. Igår var det dags för bandets första spelning. Det första vi gjorde när vi kom fram till hässleholm var att  köpa de riskakorna som Hugo hade lovat publiken att slänga ut. Därefter gick vi runt för att leta efter Markan, hittade till slut och började genast chilllla!! 12 band, 10 min var att ge allt - Jo, det tog sin tid! Vi var först upp och det kändes riktigt bra. Vi kom dock inte vidare, men nu har vi iaf blivit hörda och sedda :) När musik direkt var slut stressade vi satan till tåget, väl i kristianstad tog vi en tripp inom Mac Donalds och därefter vidare till Kulltorp. En mysig stund hos Kalle med otroligt många kaffekoppar druckna, varav en jag spillde ut.. När klockan började närma sig 2, bestämde jag och Simon oss för att vandra hem till hammar. Det blev en härlig nattvandring!!

Idag skulle man upp klockan 9 för att kötta på tarzan. Nu har det blivit otrolig stämning, alla är på topp! På lördag är det PREMIÄR - woooow! ^^, Då drar de 30 föreställningarna igång...
image212



Kommentarer
Postat av: Josse

Snygg du är ;)

2008-02-12 @ 17:59:59
URL: http://josephinenilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0