~ aktiv kikka

Nu de senaste månaderna har jag haft så enormt mycket omkring mig. Det har varit jäkligt stressande, men det roliga slår över stressen. Eftersom tiden går så fort är jag glad att jag har så mycket planerat. Jag gör saker som ger mig erfarenhet och leder mig vidare i livet.. Just nu kan jag inte tänka mig mitt liv utan att ha så mycket att göra, skulle kännas tomt. Så, nu är det i full gång med tarzan repen - mån, tis, fre, lör och sön. I helgen fick jag hoppa bungyjump, kände mig verkligen som en liten apa. Har en mäktig träningsverk i ryggen, benen och rumpan - har apor också träningsverk!? Idag var det även Gospelrep med orkestern. Riktig power blev det, och min sololåt gick jättefint. Om ni känner för en riktig powerkonsert så förboka biljetter på pastorsexpeditionerna vid heliga Trefaldighetskyrkan eller Österängkyrkan. 1 konsert den 25, 2 den 26 och det är gratis! Efter Gospelrepet var jag så aktiv så jag promenerade hem.. Jag älskar att gå, helt ensam, i mörkret och bara tänka på allt som hör livet till.. Fälla en tår då och då tills jag inser att jag är en väldigt lycklig kikka som har det mesta :)

image174




Kommentarer
Postat av: pernilla

har du hoppat bungyjump!?!? fusk!

2008-01-20 @ 19:19:57
URL: http://peerniilla.blogg.se
Postat av: Harriet o rosie

Hej vännen vad fiiiin du var på det här kortet....saknar dig men vi ses ju snaaaart...kram hälsa morsan:=)

2008-02-26 @ 19:17:14
URL: http://kyolaba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0