~ butterfly

Idag var det dags att ta en tripp till Lotta (lärare). Vi i manusgruppen skulle samlas där för att skriva texter till låtarna vi har valt i SCMUN. Det gick fint, 17 att göras och 5 klara - 12 kvar :p Därefter var det dags, nu skulle de minsann och dag ske.. Jag var lite skraj, men jag har velat ha det så länge och nu när jag äntligen fick - klart man kör på! Men vad snackar jag om då!? - tatueringen. Det blev en fjäril vid svanken, jag blev riktigt nöjd iaf. Jag som älskar fjärilar, så blir det personligt. Trodde det skulle göra otroligt ont, men det gjorde inte lika ont som jag hade förväntat mig. Smärta blev det, speciellt när han skulle fylla i fjärilen i slutet men det vara bara och bita ihop. Jo, nu finns den där tills den dagen då mina ögon aldrig öppnas igen.. :)



Kommentarer
Postat av: Josse

Ohh du måste skicka bild till mig gumman ;)

2008-01-04 @ 09:26:56
URL: http://Nilssonjosephine.blogg.se
Postat av: Pernilla

nej, vad kul!

2008-01-05 @ 01:30:26
URL: http://peerniilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0