~ come an and lift jesus up

Jaa, det har allt varit en helg med Gospel. Ni som kom är medvetna om vilken powerkonsert det blev, jag ljög inte! Ni som inte kom, synd om er.. Men, vi ska ha fler konserter så kom isåfall på dom!!! Majda sov även hos mig i helgen. Åh, herre vad skönt de va o ligga i sängen och bara snacka ut om allt - tack :) Idag repade jag tarzan, imorrn får vi ledigt. Blir skönt med en ledig dag, har ju repat järnet nu den sista tiden. Har även inga lektioner imorrn förmiddag, men ska till tandläkaren klockan 9.. typiskt! Därefter besöker jag Dennis och senare mot kvällen blir de kristianstadsflickorna, ska hinna, ska hinna! Vad händer snart!? - ANDRA AVENYN!!

image180



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0