~ getting into love

Lovet är över, helt galet! Men nu är det mycket och se fram emot, bl.a. - scmun, kflickorna, gospelkören, musikalen i skolan och musikalen tarzan :) Den här dagen gick ann, som alla andra skoldagar. Idag sitter jag och funderar på kärlek, speciellt kärlek mellan pojke och flicka. I den här åldern har jag väldigt svårt för att tro på äkta kärlek. Att en pojke ska sitta och hålla en i handen och säga orden "jag älskar dig". Är det så att man delar på ordet kärlek - kär och lek! ? Väldigt, väldigt, väldigt dumt isåfall. Jag vill veta vad kärlek är, men jag är för rädd.. Jag skulle då inte tackat nej till den här puddingen, han är säkert en otroligt go kille.

Dock är pojken en skyltdocka, men man kan ju alltid drömma..
image167



Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha nämen Chamli! Är du kär i en skyltdocka!
Sebastian som tyckte det var konstigt att jag tyckte Snusmumriken var snygg!

2008-01-10 @ 18:40:20
URL: http://peerniilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0