~ if I saw you in heaven

Döden - det jag fruktar mest av allt. När jag tänker på det börjar en rädsla inom mig att växa. Tiden går så otroligt fort, man måste ta vara på varje dag som kommer.. Min morfar gick bort för 4 år sedan, det var verkligen hemskt. Jag hade inte växt upp tillräckligt för att inse hur mycket han betyder för mig, dagen har var borta slog det mig. En man som såg upp till mig, var stolt över sitt barnbarn som han tyckte sjöng så vackert. En man som alltid var där, som jag kunde snacka och gosa med. Men så kom dagen, det var hans tur! Idag var det en annans tur. Det är hemskt att jag inte har kunnat träffa dig oftare, att du bor så långt borta från mig. Men dagarna jag har varit hos dig har du varit helt otroligt underbar, vilken kärlek du visade till mig! 
Man föds, man lever, man dör.. Ännu en man är borta ur mitt liv - Min farfar [v]


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag saknar Morfar. Tänkt om han vore här nu..vaad jag skulle krama om honom och berätta hur mkt jag tycker om honom. Som du sa man föds, man lever, man dör =( Finns här för dig hjärtat om du behöver prata!

2008-01-17 @ 22:47:46
URL: http://NilssonJosephine.blogg.se
Postat av: Josse

Dolly i Juni;) Hänger du på ?

2008-01-20 @ 15:53:34
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0