~ månen

Vad har jag gjort den här helgen? - Jag har repat, repat och repat.. I fredes repade jag och guysen, satte en ny låt "Hitchiking down the road, playing guitar and smell like a toad. A wonderful day of life, don't wanna be a slave or a wife" - det säger det mesta, knaaaas! I lördes var det dags för ett tarzanrep 12-18 och likaså idag 10-18. Snacka om att vara en helt slutkörd liten apa :) Det var iaf skönt att vara på teatern, fick in mer känsla! Nu är det bara rekvisitan och kläderna, sen är det apkänsla till tusen!! Det kommer bli så bra ^^
image170

Idag när jag var ute o rastade vovve så höll simon mig sällskap i tlfn... 
Natalie - "Gud vad vacker månen är idag, kan du se den?"
Simon - "Ska springa till fönstret och kolla"
Natalie - "Ser du den nu då?"
Simon - "Nää, den är inte här"
Natalie - "Men du måste se den, den är jättevacker"
Simon - "Okeej, ska bara ta på mig skorna och springa ut....
Men vaafan, den finns inte här ju. Ser bara en stjärna"

Aaah, riktigt gulligt av dig och springa ut endå. Allt det här med månen fick mig bara att tänka mer på livet och universum. Jag vill veta mer, mycket mer..




Kommentarer
Postat av: Simonym

Moha, lustig måne som försvann..:) du får sluta repa så mycket så vi kan leka!

2008-01-16 @ 22:10:08
Postat av: Matilda Åberg

Håller med dig! Tarzan kommer bli såååå jäkla bra :)
Kram Kram

2008-01-30 @ 13:40:05
URL: http://matildaaberg88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0