~ prosit

STUDIEDAG!! Men, inget sovande för min del. Jag och Majda gick upp vid 6 för att ta buss in till stan och sedan tåget till HBG. Redan när jag vaknade kände jag halsont och förkylning, försökte ignorera det. Istället började jag nysa, jag räknade mig igenom dagen med mina nysningar, är uppe i 27 stycken :O Jag kommer nita någon om jag blir sjuk , från och med nu får jag knarka nässpray och halstabletter . Vi var framme i Väla vid 11 och började promenera runt för o hitta fyyynd. Eftersom jag ska till Stockholm om några veckor så ville jag inte fynda upp all min lön. Lyckades hitta lagom för 600 tycker jag - skärp, halsduk, linne, 2 t-shirts, tröja och byxor. Hittade dock inga skor och sur blev jag, så när jag kom hem slängde jag kvickt mina söndriga älskling skor *snyft*. En härlig dag med två blattar i en smäll, skönt att komma iväg...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0