~ välkommen 2008

Ett helt år har gått, otroligt! Nu har jag skrivit 365 sidor om dagarna under 2007 i min dagbok och åter 365 sidor ska de bli under 2008. Jag tycker det är skönt att skriva dagbok, alla minnen, alla tankar och känslor, bara att skriva av sig och det är endast jag som har tillåtelse att öppna boken och minnas! Vad hände igår då? - Vi tog tåget till malmö, framme vid 3. Familjen började dricka lite smått och jag med min älskade baileys :) Vid 6 promenerade vi till Wallmans salonger. 4 rättersmål, show och nightclub. Det var fantastiskt kul, lätt bästa nyår hitentills!! Maten var jättegod och showen var väldigt roande. Folket satt med sina partyhattar på och sjöng och hade sig. Vid 12 slaget reste sig alla upp med sina champagne glas och räknade ner! Därefter började de röja undan bordet som blev till ett dansgolv. Riktigt nice musik - dansband, rock, ballader, r'n'b och oldies. Shakade, rockade, buggade, tryckare, dampade. Allt på samma kväll, varför är det inte lika bra musik i staden!? Jo, jag dansade allt halva natten med det trevliga folket.
Tack för en underbar start på det nya året, familjen. Jag älskar er <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0